نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش نهم

خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش نهم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― نام کریستین پولیشیچ همچنان در اطراف باشگاه یوونتوس به چشم می‌خورد و در صورتی که کادر فنی بیانکونری نظری مثبت به او داشته باشد، این وینگر/هافبک آمریکایی می‌تواند لندن را به مقصد تورین ترک کند. در عین حال روسونری نیز تمایل فراوانی برای جذب این بازیکن 24 ساله دارد و امیدوار است با جذب او و استفاده از ظرفیت‌های هجومی بالای پولیشیچ فصل آینده را قدرتمند آغاز کند. (Sky Sport)

 

― پیشنهاد 15 میلیونی فیورنتینا به گالاتاسرای برای جذب نیکولو زانیولو از سوی این باشگاه ترکیه‌ای رد شده تا این هافبک هجومی‌ِ 23 ساله همچنان یوونتوس را اصلی‌ترین خواهان خود بداند. گالا پیش از این نیز با اشاره بند فسخ 35 میلیون یورویی زانیولو به باشگاه‌های علاقه‌مند به این بازیکن ایتالیایی یادآور شده بود که تنها در صورت پرداخت این مبلغ حاضر به مذاکره خواهد شد. زانیولو که پیوستنش به یووه در سال‌های اخیر همواره یکی از سوژه‌های اصلی نقل‌وانتقالات این باشگاه بوده امیدوار است با تعامل دو باشگاه سرانجام لباس سیاه و سپید تورینی‌ها را بر تن کند. از وستون‌مک‌کنی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای حل معمای این انتقال در رسانه‌ها یاد می‌شود. (La Gazzetta dello Sport) + (Calciomercato)

 

― برخی از شنیده‌ها از نظر قاطع کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو برای دادن رضایت به فروش سرگئی‌ میلینکوویچ‌ساویچ با مبلغ 40 میلیون یورو خبر می‌دهند. پیام‌های تبادل شده میان او و نمایندگان یوونتوس حاکی از آن است که لوتیتو این تبصره و استثنا را برای یوونتوس قائل شده که پیشنهاد بسته‌ای متشکل از نیکولو روولا به همراه الباقی مبلغ یادشده نیز می‌تواند این هافبک صربستانی را یوونتوسی کند. لاتزیو صراحتاً عنوان کرده که اگر یوونتوس سالهاست در آرزوی ساویچ است ما نیز به تازگی همین شیفتگی را نسبت به هافبک 21 ساله‌تان (روولا) پیدا کرده‌ایم! در صورت پذیرش شرط لوتیتو توسط یووه، باید دید برچسب قیمتیِ بانوی‌پیر برای این استعداد جوان چه عددی را نشان می‌دهد؛ رقمی که به زعم کارشناسان نقل‌و‌انتقالات می‌تواند از 15 الی 20 میلیون یورو محاسبه شود. (Sportmediaset)

 

― یوونتوس در صورت بیرون آمدن دود سیاه از اتاق مذاکره‌ی نمایندگانش با مادر آدرین ربیو و شکست در ایده‌ی جذب سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ، به جمع علاقه‌مندان جذب توماس پارتی، هافبک 30 ساله و غناییِ آرسنال اضافه خواهد شد. پارتی که سابقه‌ی بازی برای اتلتیکو مادرید را نیز در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد، فصل گذشته یکی از نفرات تقریباً ثابت توپچی‌های لندن بود. ارزش او در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی چیزی در حدود 35 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. (Sky Sport)

 

― شنیده‌ها حاکی از این است که آئورِلیو دِ لائورِنتیس (رئیس باشگاه ناپولی) کاملاً متقاعد شده که پس از 8 سال همکاری زمان وداع با کریستیانو جونتُـلی فرا رسیده و این مدیر ورزشی که در سال 2015 از باشگاه کارپی عازم بندر ناپل شد، آماده است تا فصل جدیدی از دوران کاری‌اش را آغاز کند. دیگر می‌توان با اطمینانی بیشتر مدعی شد که جونتُـلی با گام‌هایی بلند و عزمی جدی‌تر از همیشه به یوونتوس نزدیک می‌شود. او در ساعات و روزهای‌ پیش‌رو با چراغ سبز ناپولی عازم مسیر جدید خود در تورین خواهد شد. (Radio Kiss Kiss)

 

― توماس پارتی مدتی پیش از طریق مدیر برنامه‌هایش آمادگی خود برای پیوستن به یوونتوس را اعلام کرده و آرسنال نیز پذیرفته تا علی‌رغم دو سال باقیمانده از قرارداد این بازیکن غنایی در ازای مبلغی در حدود 18 الی 20 میلیون یورو به جدایی او رضایت دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که یووه قراردادی 3 ساله برای این هافبک 30 ساله آماده کرده است. این بازیکن از عربستان نیز پیشنهاداتی دریافت کرده است. (Gianluca Di Marzio) + (Fabrizio Romano) + (Sky Sports)

 

― وستهام برای جذب دنیس زکریا، هافبک دفاعی 26 ساله و سوئیسیِ یوونتوس که فصل گذشته را به صورت قرضی در چلسی حضور داشت اعلام آمادگی کرده است. زکریا در طول دو نیم‌فصلی که در جمع بیانکونری حضور داشت هرگز نتوانست توجهات را به خود جلب کند. (Fabrizio Romano)

 

― رفته‌رفته و با نزدیک شدن به باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص باشگاه‌های علاقه‌مند به فدریکو کیه‌زا آغاز شده است. از انگلستان خبر می‌رسد لیورپول به دستور یورگن کلوپ به زودی پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن به یوونتوس ارائه خواهد کرد و این مسیر به احتمال فراوان با مبالغی متفاوت از سوی نیوکسل و چلسی نیز دنیال خواهد شد. بایرن‌مونیخ هم در این بین بخت خود را برای انتقال این ستاره ایتالیایی از تورین به مونیخ امتحان خواهد کرد. باید دید آیا یووه آنطور که در رسانه‌ها عنوان می‌شود با 40 میلیون راضی به صدور مجوز خروج فده خواهد شد یا برچسب مدنظرش عدد 60 میلیون را نشان خواهد داد. (Gazzetta)

 

― آندره‌ا کامبیازو، فول‌بک 23 ساله‌ی یوونتوس با پایان یافتن مدت قرارداد قرضی‌اش با بولونیا و همزمان با شروع تمرینات پیش‌فصل بیانکونری به کونتیناسا بازخواهد گشت تا آمادگی فیزیکی و فنی او توسط کادر فنی یووه مورد ارزیابی قرار بگیرد. در صورت نزدن مهر تأیید از سوی الگری، فیورنتینا آماده است تا با ارائه پیشنهادی به بانوی‌پیر او را به جمع خود اضافه کند. (La Nazione)

 

― کلودیو کیه‌لینی، برادر دوقلوی جورجو کیه‌لینی (ستاره‌ی نام‌آشنای یووه) با عقد قراردادی رسماً به عنوان مدیر ورزشی جدید یوونتوس نکست‌جن گماشته شد. (Juventus.com)

 

― برخی از رابطان خبری از مذاکره و توافق یوونتوس با تیموتی وِآ، وینگر 23 ساله و آمریکایی باشگاه لیل فرانسه خبر داده‌اند. این منابع خبری عنوان کرده‌اند که مبلغ مورد توافق یووه با این بازیکن حدوداً 12 میلیون یورو است و او می‌تواند به زودی رهسپار تورین شود. تیموتی که فرزند ژرژ وِآ رئیس‌جمهورِ کنونی کشور لیبریا و اسطوره‌ی سابق فوتبال جهان و باشگاه‌های میلان، مارسی، پاری‌سن‌ژرمن، موناکو، چلسی و منچسترسیتی است در سه فصل اخیر یکی از بازیکنان ثابت تیم لیل بوده است. (Gianluca Di Marzio) + (Fabrizio Romano)

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: